.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به دلیل آبگرفتگی
راه ارتباطی لاهیجان به لنگرود مسدود شد
شمال نیوز: راه ارتباطی شهرستان لاهیجان به لنگرود در شرق استان گیلان به دلیل ریزش کوه و آبگرفتگی مسدود شد.

به گزارش شمال نیوز، کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: به دلیل ریزش کوه در منطقه دیزبن، باران شدید و آبگرفتگی در میدان شیخ زاهد لاهیجان، راه ارتباطی شهرستان لاهیجان به لنگرود مسدود شده و ترافیک شدیدی در این محور حکمفرماست.

وی ادامه داد: بارندگی ها که از عصر امروز در مناطق مختلف گیلان آغاز شده، در مناطق کوهستانی از شدت بیشتری برخوردار است و موجب آبگرفتگی در مسیر اصلی شده است.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه آبگرفتگی در ابتدا موجب کندی عبور و مرور خودروها در این محور شد، گفت: به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و قوانین ترافیکی، هم اکنون جاده قفل شده و عبور و مرور خودروها به کندی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: برای رفع این مشکل، در حال هدایت خودروها از مسیر رودبنه به چمخاله و لنگرود هستیم تا بتوانیم از شدت بار ترافیکی سنگینی که در این مسیر برقرار است، بکاهیم.

کسرایی همچنین از انجام هماهنگی های لازم بین ستاد مدیریت بحران استانداری، معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی گیلان بمنظور اعزام ماشین آلات راهداری برای تسریع در بازگشایی مسیر لاهیجان به لنگرود خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، از شدت بارندگی ها در ساعات آینده کاسته می شود و با فروکش کردن آبگرفتگی این مسیر، نیروهای مستقر در محل نسبت به بازگشایی محور یادشده اقدام خواهند کرد.

اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ توده هوای سرد و بارش زا به کشور، از بارندگی های متناوب در استان تا پایان هفته جاری خبر داده است.

بر اساس پیش بینی هواشناسی، بارندگی در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و در مناطق جلگه ای نیز احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست.

شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.367 seconds.